Çip ve Yapay Zeka — SiC ve GaN veri merkezlerinde yeni dönemi başlatıyor
Çip ve Yapay Zeka — SiC sola, GaN sağa: veri merkezlerinde yeni güç mimarisi Öne Çıkan Noktalar — 2026 yılı veri merkezi
Reddit, 2026’nın ilk çeyreğinde gelirini %69 artırarak 663 milyon dolara, FAVÖK marjını ise %40’a taşıdı. Yönetim, 100 milyon ABD günlük kullanıcı hedefine giden yolda ürün kalitesini öne çıkarırken, yapay zeka veri lisanslamasında değerlenme bekliyor.
Reddit, 2025'in dördüncü çeyreğinde gelirini %70 artırarak 726 milyon dolara taşıdı ve yılı 2,2 milyar dolar ciroyla kapattı. Net kar 252 milyon dolar, FAVÖK marjı %45, serbest nakit akışı 264 milyon dolar oldu. Şirket 1 milyar dolarlık hisse geri alım programı açıkladı. Q1 2026 için %52-54 büyüme ö
Reddit 2025 yılını 2,2 milyar dolar gelirle (%69 artış) ve 530 milyon dolar net karla kapattı. Q4'te 726 milyon dolar gelir, %45 FAVÖK marjı ve 264 milyon dolar serbest nakit akışı elde eden şirket, 1 milyar dolarlık hisse geri alım programı açıkladı. Reklam geliri %75 büyürken, yapay zeka destekli
Reddit, 2025'in üçüncü çeyreğinde gelirini %68 artırarak 585 milyon dolara taşıdı ve IPO'da belirlediği %40 FAVÖK marjı hedefini altı çeyrekte yakaladı. Reklam geliri %74 büyürken, arama ve uluslararası büyüme ivmesi dikkat çekiyor.