Sabah Notları Canlı Piyasa
·

RDDT — Dördüncü Çeyrek Telekonferansı (5 Şubat 2026)

Reddit 2025 yılını 2,2 milyar dolar gelirle (%69 artış) ve 530 milyon dolar net karla kapattı. Q4'te 726 milyon dolar gelir, %45 FAVÖK marjı ve 264 milyon dolar serbest nakit akışı elde eden şirket, 1 milyar dolarlık hisse geri alım programı açıkladı. Reklam geliri %75 büyürken, yapay zeka destekli

Kısa Özet

Reddit, 2025'in dördüncü çeyreğinde gelirini %70 artırarak 726 milyon dolara taşıdı. Yılı 2,2 milyar dolar ciroyla kapattı. Net kar 252 milyon dolara ulaştı. FAVÖK marjı %45'e yükseldi. Şirket altıncı kez üst üste %60'ın üzerinde büyüdü. Serbest nakit akışı ilk kez çeyreklik bazda çeyrek milyar doları aştı, 264 milyon dolar oldu. Yönetim 1 milyar dolarlık hisse geri alım programını duyurdu. 2026'da arama deneyimi, reklam otomasyonu ve alt huni performansına odaklanacağını açıkladı.

Harika! Başarıyla kaydoldunuz.

Tekrar hoş geldiniz! Başarıyla oturum açtınız.

Dragonomi 'a başarıyla abone oldunuz.

Başarılı! Giriş yapmak için sihirli bağlantıyı e-postanızda kontrol edin.

Başarılı! Fatura bilgileriniz güncellendi.

Faturanız güncellenmedi.