Çip ve Yapay Zeka — SiC ve GaN veri merkezlerinde yeni dönemi başlatıyor
Çip ve Yapay Zeka — SiC sola, GaN sağa: veri merkezlerinde yeni güç mimarisi Öne Çıkan Noktalar — 2026 yılı veri merkezi
Reddit, 2025'in dördüncü çeyreğinde gelirini %70 artırarak 726 milyon dolara taşıdı ve yılı 2,2 milyar dolar ciroyla kapattı. Net kar 252 milyon dolar, FAVÖK marjı %45, serbest nakit akışı 264 milyon dolar oldu. Şirket 1 milyar dolarlık hisse geri alım programı açıkladı. Q1 2026 için %52-54 büyüme ö
Reddit, 2025'in dördüncü çeyreğinde gelirini %70 artırarak 726 milyon dolara taşıdı ve yılı 2,2 milyar dolar ciroyla kapattı. Net kar 252 milyon dolar, FAVÖK marjı %45, serbest nakit akışı 264 milyon dolar oldu. Şirket 1 milyar dolarlık hisse geri alım programı açıkladı. Q1 2026 için %52-54 büyüme öngörülüyor.
- Reddit, Q4'te üst üste altıncı kez %60'ın üzerinde büyüdü.
- Reklam geliri %75 büyüdü. Dönüşüm ve uygulama yükleme gibi alt huni hedeflerinden elde edilen gelir yıllık bazda iki katına çıktı.
- Uluslararası reklam geliri %78 artarken, ABD geliri %68 büyüdü. KOBİ reklam geliri yıllık bazda iki katına çıktı.
Hesabınız yoksa lütfen abone olun.
Hemen Abone Ol