Sabah Notları Canlı Piyasa
·

RDDT — Dördüncü Çeyrek Telekonferansı (5 Şubat 2026)

Reddit, 2025'in dördüncü çeyreğinde gelirini %70 artırarak 726 milyon dolara taşıdı ve yılı 2,2 milyar dolar ciroyla kapattı. Net kar 252 milyon dolar, FAVÖK marjı %45, serbest nakit akışı 264 milyon dolar oldu. Şirket 1 milyar dolarlık hisse geri alım programı açıkladı. Q1 2026 için %52-54 büyüme ö

Kısa Özet

Reddit, 2025'in dördüncü çeyreğinde gelirini %70 artırarak 726 milyon dolara taşıdı ve yılı 2,2 milyar dolar ciroyla kapattı. Net kar 252 milyon dolar, FAVÖK marjı %45, serbest nakit akışı 264 milyon dolar oldu. Şirket 1 milyar dolarlık hisse geri alım programı açıkladı. Q1 2026 için %52-54 büyüme öngörülüyor.

Öne Çıkanlar

- Reddit, Q4'te üst üste altıncı kez %60'ın üzerinde büyüdü.

- Reklam geliri %75 büyüdü. Dönüşüm ve uygulama yükleme gibi alt huni hedeflerinden elde edilen gelir yıllık bazda iki katına çıktı.

- Uluslararası reklam geliri %78 artarken, ABD geliri %68 büyüdü. KOBİ reklam geliri yıllık bazda iki katına çıktı.

Harika! Başarıyla kaydoldunuz.

Tekrar hoş geldiniz! Başarıyla oturum açtınız.

Dragonomi 'a başarıyla abone oldunuz.

Başarılı! Giriş yapmak için sihirli bağlantıyı e-postanızda kontrol edin.

Başarılı! Fatura bilgileriniz güncellendi.

Faturanız güncellenmedi.