Qualcomm — İkinci Çeyrek Telekonferansı (29 Nisan 2026)
Qualcomm bir hyperscaler ile özel çip anlaşması yaptı, ilk sevkiyat Aralık çeyreğinde başlıyor. Çin Android tarafı ise hafıza kaynaklı stok eritme nedeniyle Q3'te dip yapacak, sonrasında toparlanma bekleniyor.
↻ 10:31 GMT+3
3 dk okuma
Qualcomm ikinci çeyrek bilançosunu verdi. Gelir 10,6 milyar dolar, hisse başı kar 2,65 dolar. EPS beklentilerin tepe noktasında. Ama asıl haber bunlar değil.
Asıl haber data center'dan geldi. Cristiano Amon, büyük bir hyperscaler ile custom silicon anlaşması yaptıklarını ve ilk sevkiyatların Aralık çeyreğinde başlayacağını açıkladı. Detayları yatırımcı gününe saklıyor ama Amon net konuştu. Bu, çok jenerasyonlu bir işbirliği olacak.
Devamını okumak için lütfen giriş yapın
Hesabınız yoksa lütfen abone olun.
Hemen Abone Ol
Hesabınız var mı?
Giriş