Sabah Notları Canlı Piyasa
·

ERIC — Dördüncü Çeyrek Telekonferansı (23 Ocak 2026)

Ericsson, 2025'in son çeyreğinde üst üste dokuzuncu çeyrekte FAVÖK marjını artırarak %18,3'e ulaştı ve net nakit pozisyonunu 61 milyar kronun üzerine çıkardı. Yönetim, 2026'da RAN pazarının yatay seyretmesini beklerken, savunma ve kritik iletişim gibi yeni alanlarda büyümeyi hedefliyor.

Kısa Özet

Ericsson 2025'in dördüncü çeyreğinde FAVÖK marjını üst üste dokuzuncu çeyrekte artırdı ve %18,3'e ulaştı. Net nakit 61,2 milyar kronu aştı. RAN pazarı yatay seyrederken şirket 5G Çekirdek, kritik iletişim ve savunma gibi büyüme alanlarına yatırım yaptı ve organik hasılatını %6 artırdı. Yönetim 2026'da pazarın durgun kalacağını öngörüyor. Yeni alanlardan gelecek büyüme ve faaliyet kaldıracıyla hisse başına karda sağlıklı artış bekliyor. Tarihteki en yüksek hissedar dağıtımı (25 milyar kron) bilançonun gücünü ve stratejiye duyulan güveni gösteriyor.

Öne Çıkanlar

Harika! Başarıyla kaydoldunuz.

Tekrar hoş geldiniz! Başarıyla oturum açtınız.

Dragonomi 'a başarıyla abone oldunuz.

Başarılı! Giriş yapmak için sihirli bağlantıyı e-postanızda kontrol edin.

Başarılı! Fatura bilgileriniz güncellendi.

Faturanız güncellenmedi.