Evvela iyi haberlerle başlayalım, çünkü sonrasında epey havası bozacak notların. ABD vadelileri bir ara pozitife geçti. İran'ın İsrail'e saldırısından sonra, Trump yine durumu toplamaya çalıştı. Dolayısıyla bu iyi haber..
Japonya'da İran savaşının LNG arzını kısıtlamasıyla Mart başından itibaren kömür tüketimi %8 arttı. Gaz kullanımı aynı oranda düşerken kaybedilen LNG yaklaşık 5 kargoya denk geldi.