Günaydınlar. Ne yazık ki bayram dönüşü yine savaş hadiseleri var. Mümkün mertebe kısaca yazacağım, hepimiz yoruluyoruz. Dördüncü hafta başladı.
Hisse senetleri, tahvil, altın, kripto ne varsa aşağı doğru. Hatta petrol yukarı gitmekte zorlanıyor.
Asya seansında Nikkei şu an yüzde 3.4 kadar eksi, keza Güney Kore'de Kospi yüzde 4.8. Samsung ve SK Hynix doğrudan baskı altında çünkü Fed'in 2026'da faiz indireceği beklentisi tamamen buharlaştı.
MSCI'ın küresel endeksi yılbaşından bu yana yüzde 3.7 aşağıda. Asya hisseleri de yıllık kazancını yüzde 2'nin altına çekti. Avrupa ve ABD vadeli işlemleri de düşüşe işaret ediyor.
Devamını okumak için lütfen giriş yapın
Hesabınız yoksa lütfen abone olun.
Hemen Abone Ol