Sabah Notları Canlı Piyasa
·

Sabah Notları - 19 Mart 2026

Powell daha ne yapsın, o da ben de bilmiyorum modunda. Yumurta %94 fırlamış. Micron destan yazmış ama hisse satılıyor. Brent 112'lerde. BOJ topu taca attı. Aslında bu şekilde günü de özetlemiş oldum, karmakarışık.

Herkese günaydın.

Dün çok ağır bir gündü. Önce ÜFE geldi fena. Sonra Fed kararı geldi, piyasayı tam tatmin etmedi. Ortadoğu'da tırmanma devam etti. Micron tarihi rakamlar açıkladı, lakin piyasaya yaranamadı. BOJ faizi tuttu.

Önce bir kapanışları gözden geçirmek lazım. Nasdaq yüzde 1.5 görünüyor. Russell 2000 yine yüzde 1.6 kayıplı. Eşit ağırlıklı S&P de benzer, yüzde 1.3 düşüşü var. Hisse senetleri topluca zayıfmış kısaca.

Tahviller de satıldı. Gün içinde toparlanıyor diyorduk. Derken neredeyse aynı saat içinde hem ÜFE hem Güney Pars haberleri düştü. Her şey tersine döndü.

Harika! Başarıyla kaydoldunuz.

Tekrar hoş geldiniz! Başarıyla oturum açtınız.

Dragonomi 'a başarıyla abone oldunuz.

Başarılı! Giriş yapmak için sihirli bağlantıyı e-postanızda kontrol edin.

Başarılı! Fatura bilgileriniz güncellendi.

Faturanız güncellenmedi.