JD - Hisse çarpanı neden düşük?
JD bilançosu geçen haftanın en önemli Çin bilançosuydu. Haftasonu beş tane rapor okudum. Uzun uzun notlar aldım. Bir kere şunu söylemek isterim, kötünün kötüsü yolda.
1 dk okuma
Devamını okumak için lütfen giriş yapın
Hesabınız yoksa lütfen abone olun.
Hemen Abone Ol
Hesabınız var mı?
Giriş